درمان بیماری های آنورکتال

لیزر بواسیر در کرمانشاه

لیزر بواسیر در کرمانشاه

متاسفانه امروزه شاهد این هستیم که افراد زیادی در طول سال دچار بیماری بواسیر می شوند و های تخصصی زیادی هم برای این کار در استان های مختلف (به جز تهران) وجود ندارد. به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم که این مقاله را در رابطه با لیزر بواسیر در کرمانشاه بنویسیم و به شما دوستان اطلاعات کافی بدهیم تا بتوانید با توجه به شرایط خود,یک را انتخاب کنید. البته این مورد را در نظر داشته باشید که برترین های لیزر در شهر تهران قرار دارند و از این رو هموطنان از تمام نقاط کشور برای داشتن درمانی راحت تر به اینجا می آیند و ما هم پیشنهاد می کنیم که این کار را انجام دهید!

خب قبل از هر چیزی می خواهیم کمی در رابطه با خود بیماری صحبت داشته باشیم و ببینیم که اصلا بواسیر چطور به وجود می آید و چه روش هایی برای درمان آن وجود دارد؟ آیا تنها می توانیم لیزر کنیم یا اینکه روش های سنتی و خانگی هم می توانند کمک زیادی به از بین بردن بیماری کنند؟ در جواب کوتاه باید بگوییم که هیچ روش درمانی نمی تواند جای لیزر و در مرحله بعدی جراحی سنتی را بگیرد و بقیه موارد تنها برای مدتی باعث تسکین می شوند و بعد از مدتی متوجه خواهید شد که بیماری دوباره برگشته است!

بواسیر یا هموروئید چیست

به طور کلی بواسیر را می توانیم شایع ترین بیماری آنورکتال در نظر داشته باشیم که به دلیل تورم رگ های اطراف مقعد به وجود می آید و به مرور زمان شدتش بیشتر می شود.نام اصلی و علمی این بیماری هموروئید است و این رگ های متورم هم به دلیل ایجاد فشار بیش از اندازه یا دلایل ارثی پدیدار می شود.خوشبختانه روش های پیشگیری از بیماری و درمان آن بسیار راحت هستند و نیازی به نگرانی نیست!

مورد بعدی که باید به آن اشاره داشته باشیم این است که بواسیر خود بر اساس محل تشکیل به دو نوع داخلی و خارجی تقسیم می شود و از این رو شما می بایست با یک پزشک متخصص صحبت داشته باشید که با توجه به شرایطی که دارید,یک روش درمان به شما پیشنهاد دهد.پس با ما همراه باشید تا متوجه شویم که این دو نوع بواسیر چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند و آیا روش های درمان یکسانی برایشان به کار می رود یا خیر؟

بواسیر داخلی

بواسیر داخلی اولین نوع است که در داخل ناحیه مقعدی تشکیل می شود و ممکن است در چند روز اول فرد متوجه آن نشود یا چندان جدی نگیرد.از اصلی ترین علائم بوسایر داخلی می توانیم به خونریزی اشاره کنیم که در مراحل ابتدایی بسیار اندک بوده و تنها به شکل قطره ای بر روی مدفوع قابل مشاهده است و گاهی مواقع بیماران آن را با بیماری های انگلی یا عادت ماهانه اشتباه می گیرند ( البته این مورد به ندرت دیده می شود ).

نکته مثبت یا حتی منفی در رابطه با بواسیر داخلی این است که در 98% مواقع درد ندارد و این مورد باعث می شود که افراد بتوانند کارهای روزمره خودشان را بدون مشکل انجام دهند و از طرفی دیگر بیمار برای درمان اقدام نمی کند که این مورد می تواند خطرناک باشد.

البته خود بواسیر داخلی بر اساس شدت و علائمی که دارد به 4 نوع دیگر دسته بندی می شود که تشخیص این مورد بر عهده پزشک متخصص بوده و تنها در مراحل ابتدایی می توان از روش های سنتی و خانگی برای از بین بردن این بیماری کمک گرفت.

بواسیر خارجی

هموروئید خارجی همانطور که از نامش پیداست,در خارج از ناحیه مقعدی به وجود می آید و از این رو تشخیصش کار بسیار ساده ای بوده و با یک نگاه متوجه اش می شوید.مورد جالب در رابطه با بواسیر خارجی این است که دقیقا برعکس نوع داخلی بوده و به هیچ عنوان خونریزی ندارد و از آن طرف فرد بیمار می بایست درد را تحمل کند.البته این درد روز به روز بیشتر شده و تا جایی می رسد که دیگر قابل تحمل نیست و فرد را مجبور به مراجعه به پزشک می کند.یکی دیگر از مزیت های بواسیر خارجی این است که فرد بیمار دسترسی خوبی به ناحیه مورد نظر دارد و می تواند از پماد یا مواد مختلف برای تسکین آن استفاده کند (البته این کار را برای بواسیر داخلی هم می توان انجام داد و تنها نیاز به کمک خواهید داشت).

لیزر بواسیر در کرمانشاه یا تهران؟

متاسفانه به دلیل نبود خدمات پس از فروش برای تجهیزات لیزری در شهرهای مختلف ایران ، بسیاری از افراد برای شروع درمان به شهر تهران می آیند که معمولا بهترین پزشکان و تجهیزات را دارند. از این رو به شما عزیزان می گوییم که اگر وقت کافی دارید، یک روزه به تهران آمده و بعد از انجام لیزر بیماری بواسیر هم به خانه بازگردید. ما در آنورکتال با داشتن دستگاه لیزر CO2 و پزشکانی حرفه ای می توانیم مشکل شما را بدون درد و خونریزی حل کنیم و نیازی به نگرانی نیست.البته ما به هیچ عنوان قصد توهین به همکاران عزیز در سایر شهرها را نداریم و باز همه چیز بستگی به خودتان دارد که کجا راحت تر هستید.

مشاوره از آنورکتال

خدمات درمان بیماری های نشیمنگاهی نظیر:

از مهمترین خدمات ما در کلینیک آنورکتال می باشد.

بدون نگرانی و ترس همین حالا با ما تماس بگیرید.

هدف اصلی ما درمان قطعی بیماری های آنورکتال و رضایت کامل بیمار میباشد.

کادر درمان و تجهیزات ما، همواره برای رفاه حال شما عزیزان، در بهترین حالت آماده خدمت رسانی هستند.

دریافت وقت مشاوره یا وقت ویزیت:

خط یک : 02188779148

خط دو : 02188856972

تماس بر خط : 09120225954

متخصصان ما در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
9 نظرات
  1. زری می گوید

    سلام وقت شمابخیر بواسیر من ازنوع خارجی هستش باچشم قابل دیدنه ودرد زیادی موقع اجابت مزاج دارم اما همراه با خونریزی هستش اگه خونریزی مربوط به بواسیر داخلیه پس علت خونریزی من چی میتونه باشه البته قبلا خونریزی نداشتم درد هم نداشتم فقط بیرون زدگی بود اما بعد از یک هفته یبوست اینطوری شدم بیرون زدگیم بیشترشد همراه با درد و خون ،ممکنه زخم شده باشه ؟آیا باید لیزر کنم؟ممکنه لیزر نکنم خوب بشه یاممکنه بدتربشه؟

    1. ادمین می گوید

      سلام دوست عزیز در برخی از مواقع چنین مشکلی میتونه به دلایل مختلف از جمله آسیب بافتی و مویرگی به وجود بیاید و نیازی به نگرانی نیست.این مورد که باید لیزر کنید رو می بایست پزشک متخصص به شما بگه و معاینه بشید,اما به طور کلی در این حالت معمولا لیزر یا جراحی سنتی پیشنهاد میشه.

      1. Sh می گوید

        سلام ببخشید در کرمانشاه خدمات لیزر بواسیر و هموروئید انجام میشه؟
        اگر انجام میشه لطفا شماره کلینیک رو ب من بدید

  2. نرگس می گوید

    سلام وقت بخیر هزینه لیزر آبسه مقعدی چقدره؟

  3. s می گوید

    ببخشید کلینیک شما فقط برای درمان بواسیر هستش یا برای کلیه ی بیماریهای معقدی؟

  4. همایون می گوید

    سلام لطفاً آدرس کلینیک در کرمانشاه را قید بفرمایید.سپاسگزارم

  5. سمیه می گوید

    سلام من بواسیر خارجی دارم و بعضی وقت برام قابل تحمل نیست میخواهم لیزر کنم خواستم بدونم که هزینه ش چقدر هست؟وبرای معاینه به چه آدرسی مراجعه کنم

  6. آنا می گوید

    سلام من همورویید خارجی دارم سالهاس ک این بیرون زدگی رو دارم و نسبت ب اوایل خیلی ام بزرگ شده ولی هیجوقت خونریزی نداشته دوس دارم لیزر کنم ولی شرایط بستری شدن و اینارو ندارم دوتا بچه کوچیک دارم و شاغلم شهرستانم هستم بخوام لیزر انجام بدم همون روزی ک انجام میدم میتونم بشینم تو ماشین برگردم شهرستان؟؟؟؟؟

  7. الهام می گوید

    سلام وقتتون بخیر من بواسیر حاد و وسیع دارم وخیلی دارم اذیت میشم میخوام لیزر کنم‌تو کرمانشاه ولی نمیدونم کجا برم راهنماییم کنید لطفا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سایت در حال بارگزاری است…

  • آدرس : میدان ونک,ساختمان بانک دی,پلاک 78,طبقه 3
  • تلفن : 021887791480218885697209120225954
  • info@clinicanorectal.com : ایمیل
  • ساعت مراجعه حضوری : 15 الی 20 شب