درمان بیماری های آنورکتال

تصاویر عمل بواسیر

بواسیر یا همان هموروئید یکی از بیماری های آنورکتال به نسبت شایع به حساب می اید که خوشبختانه با آمدن روش های درمان نوین مانند لیزر,دیگر کسی دچار آسیب های جدی نخواهد شد و از این رو می توانید با توجه به شرایط و وضعیتی که دارید,یکی از روش های درمان را انتخاب کنید.اما قبل از هر چیزی بهتر است تصاویر عمل بواسیر را ببینید تا با نحوه کار بیشتر آشنا شوید و از آن طرف هم دچار استرس نشوید که در طول لیزر قرار است که چه کارهایی بر روی شما انجام شود.پس تا آخرین لحظه همراهمان باشید تا به طور کامل انواع بواسیر و عکس های انها را مورد بررسی قرار دهیم.

خب همانطور که ممکن است بسیاری از شما عزیزان بدانید,بیماری همورئید در این سالها بسیار رواج داشته است و شاهد این هستیم که افراد با هر سن و جنسیتی به آن مبتلا می شوند.اما باید بدانید که اصلا جای نگرانی نیست و امروزه با روی کار آمدن تجهیزات لیزری پیشرفته,می توان اغلب بیماری های نشیمنگاهی را در کمتر از 30 دقیقه و بدون درد و خونریزی درمان کرد که بواسیر هم یکی از آنهاست.به هر حال ما می خواهیم تمام موارد مرتبط با این بیماری را برای شما توضیح دهیم تا قبل از انجام هر کاری بتوانید با دیدی باز تصمیم بگیرید.

معرفی کامل بواسیر

ما در مقاله های مختلف به طور کامل این موضوع را بررسی کرده ایم و دیدیم که خود بواسیر به دو نوع خارجی و داخلی تقسیم می شود و از این رو قبل از شروع درمان,می بایست به طور کامل معاینه شوید تا بهترین روش به شما پیشنهاد شود.شاید این سوال برایتان به وجود بیاید که اصلا بواسیر چیست و چطور به وجود می آید؟ جواب بسیار ساده است! بواسیر به بیماری گفته می شود که در آن رگ های مقعدی دچار تورم و التهاب می شوند که به مرور زمان اگر کاری برای آن نکنید,می تواند باعث ایجاد یک نوع بافت زائد شود.به همین خاطر است که ما همیشه به افراد مختلف می گوییم,بعد از اینکه متوجه حضور بیماری در بدن خود شدید بلافاصله به پزشک مراجعه کنید که مبادا شدت بیماری افزایش پیدا کند.

اکنون می رسیم به بحث انواع بواسیر و اینکه بواسیر داخلی با خارجی چه تفاوتی دارد و آیا می توان از روش های درمان یکسان برای آنها استفاده کرد یا خیر.به طور کلی به بواسیری که در درون ناحیه مقعدی ایجاد شود و دسترسی به آن کار ساده ای نباشد,بواسیر داخلی گفته می شود که درمانش نسبت به نوع خارجی کمی سخت تر خواهد بود (البته با روش های خانگی).چرا که فرد نمی تواند دسترسی کافی به ناحیه مورد نظر را داشته باشد و از این رو ممکن است نتواند از مواد و پمادهای مختلف برای کاهش درد و التهابش استفاده کند.به همین خاطر بهتر است که همیشه این کار را با کمک پزشک یا فرد دیگری انجام دهد و مراقب باشد که مبادا عفونت به درون زخم نفوذ کند.

اغلب تصاویر عمل بواسیری که در اینترنت مشاهده می کنید,مربوط به نوع خارجی می باشد و به همین خاطر قطعا بیشتر شما عزیزان با شکل ظاهری آن اشنا هستید.مزیت بواسیر خارجی نسبت به نوع داخلی این است که اغلب مواقع به هیچ عنوان خونریزی نخواهد داشت و به همین خاطر نمی تواند در افراد کم خون یا خانم ها باعث مشکلات جدی شود.اما از آن طرف هم باید بدانید که درد بواسیر خارجی به مرور زمان بیشتر می شود و اگر به سراغ درمان نروید,ممکن است به حدی برسد که تحملش غیر ممکن بوده و تنها با مسکن ها ارام بگیرد (بهتر است به این مرحله نرسد).

بواسیر ترومبوزه : به نوع دیگری از بواسیر که معمولا درد زیادی هم دارد,ترومبوزه گفته می شود که در این حالت خون و لخته زیادی در زیر بافت بیرون زده ایجاد می شود.دلیل ابتلا به این نوع بواسیر این است که رگ های خونی در اثر فشار بیش از حد (مانند عبور مدفوع یا انجام فعالیت سنگین) دچار تورم یا حتی پارگی می شوند.راه تشخیص این نوع بواسیر بسیار ساده بوده و اغلب به رنگ بنفش یا صورتی تیره دیده خواهد شد و از آن طرف درد هم می تواند در زمینه تشخیص کمک زیادی داشته باشد.

بواسیر ترومبوزه

تصاویر عمل بواسیر

در آخر هم می رسیم به بخش اصلی,یعنی تصاویر عمل بواسیر و اینکه این کار چطور انجام می شود.دقت داشته باشید که برای درمان این بیماری دو راه بیشتر وجود ندارد : 1. درمان با لیزر 2. درمان با تیغ جراحی که مورد اولی در حال حاظر بهترین راه به حساب می آید و با وجود خطرات روش سنتی,دیگر کسی این کار را انجام نخواهد داد.از جمله معایب روش درمان سنتی می توانیم موارد زیر را در نظر داشته باشیم :

  1. احتمال انتقال عفونت بسیار بالا خواهد بود.
  2. دوره نقاهت طولانی دارد و فرد نمی تواند سریعا به زندگی عادی خود برگردد.
  3. طول عمل نسبت به روش لیزری بیشتر می باشد.
  4. احتمال دارد که در طول عمل,بر اثر خطای انسانی عضله اسفنکتر داخلی دچار اسیب شود و از این رو فرد بی اختیاری مدفوع بگیرد.
  5. مقدار خونریزی این کار به نسبت زیاد است.
  6. برای جراحی از داروهای بیهوشی استفاده می شود و به همین خاطر ممکن است بعضی از افراد نتوانند عمل شوند.

تصاویر عمل بواسیر    عکس عمل بواسیر

عمل بواسیر    عکس عمل بواسیر

نکته پایانی

ما تمام این موارد را به شما عزیزان گوشزد کردیم و اکنون خودتان می توانید تصمیم بگیرید که کدام روش برایتان بهتر عمل خواهد کرد.همچنین می توانید از مشاوره رایگان هم بهرمند شوید و تنها کافیست با شماره های فوتر (پایین) وبسایت تماس بگیرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سایت در حال بارگزاری است…

  • آدرس : میدان ونک,ساختمان بانک دی,پلاک 78,طبقه 3
  • تلفن : 021887791480218885697209120225954
  • info@clinicanorectal.com : ایمیل
  • ساعت مراجعه حضوری : 15 الی 20 شب